Danielle in Mendoza

Marseille!

Lieve familie & vrienden,

Nog drie nachtjes en dan zullen jullie mij helaas, voor sommigen gelukkig, een jaartje moeten missen! Zondag 11 september zal ik namelijk vertrekken naar mijn host-family in Marseille!

Na veel uitstellen en getreuzel kon ik eindelijk mijn portfolio versturen naar Travel Active. En niet veel later kreeg ik het bericht dat ik was geaccepteerd voor het programma en dat mijn portfolio was verstuurd naar de partnerorganisatie in Frankrijk! Wat was ik enthousiast en tegelijkertijd ook heel erg nerveus. Mijn vertrek werd nu echt definitief! Hoewel ik verwachte dat het nog wel even zou duren voordat ik een familie zou vinden, ontving ik binnen drie dagen (!!!) al een mailtjeover een potentiële familie!

Een familie in Marseille matchte met mijn portfolio en wou daarom graag met mij in contact komen. Na het zien van de ontzettend lieve en leuke foto's van dedrie kidskon ik dat voorstel natuurlijk niet weigeren! Het telefoongesprekje met de vader en moeder, die erg gezellig veel babbelden en lachten, vond plaats en voor mij was het duidelijk... Bij deze familie zou ik een jaar verblijven!

Ik zal gaan passen op de drie kinderen Baptiste van 12, Alice van 11 jaar en de kleine Paloma die nu zo'n 20 maand oud is. De familie woont in een appartement midden in het centrum nabij de winkelstraat van Marseille. Oftewel: Zara om de hoek, Massimo Dutti verderop in de straat, H&M straatje verder naast de Bershka etc. etc. etc. De mensen die mij échtkennen zullen weten: Daniëlle gaat zich daar wel vermaken.

Via deze blog zal ik jullie allemaal op de hoogte houden. En als ik niet té verliefd word op de stad en de mensen en er blijf wonen, dan zie ik jullie allemaal volgend jaar juli/augustus weer!

Bisous,

Daniëlle

Reacties

Reacties

Anna& Hilbrand

Hey meid,

Sterkte met inpakken enzo, heel veel succes met deze job!
We zijn erg benieuwd naar je ervaringen, verhalen en foto's. Deze blog staat al in ons lijstje 'favorieten'.
Goeie reis en hou ons op de hoogte!
Liefs en dikke tuut, Anna en Hilbrand

Lubbert & Janny

IIIIIeeeeeeeeeeeh, Daniëlle wat leuk en ook spannend!!
Héél veel plezier in Marseille.
Grauwe tuten, Lubbert en Janny

PS volgende nichten- en tantesshopdag bij jou?!

Durk en Piettie

Oh, Oh, Oh, Oh Daniëlle helemaal naar Marseille in Zuid Frankrijk, te gek !.
Op de foto zie je er al een beetje Frans uit, prachtige foto. Ik hoop dat jij daar een hele fijne tijd zult hebben en heel veel plezier.
Hopelijk zijn de kinderen ook wat lief.
Wij zullen je proberen te volgen op jouw reismee blog en ook natuurlijk eens even een mailtje sturen.
Een hele goede reis toegewenst en we denken aan jou. Zo te horen wordt dit een fijne tijd voor jou.
Ik vind het hartstikke leuk dat je ook aan je familie denkt en ons op de hoogte houdt.
Hele dikke tuutten van Durk en Piettie.

harm en henny

Bonjour Danny. Hoe gaat het? heb je gisteren een goeie reis gehad? Is alles goed gegaan? Lieve Familie? En de eerste indruk van Marseille? Heb je nog een paar dagen vrij of moet je meteen los??
Heel veel plezier en sterkte!dikke knufs en tuten van ons!! doei doei

Ani, douwe & sven

Hej grote nicht,
Hoe gaat het met je? Ben je wat fijn en welkom ontvangen? Leuke mensen? We gaan je site in de gaten houden hoor, we hopen dat je een fijne tijd zal hebben in La France! Geniet ervan, en tot horens!

liefs en een dikke knuffel van ons!

Bregt

Ooooh wat leuk dat je het zo bij gaat houden!
Heb meteen even m'n mailadres ingevuld :)
Ik hoop dat je het daar wat naar je zin hebt!
Vind het nu wel super stil in de klas, maar ik ga je op de hoogte houden!
Veel plezier daar. En shopse, hihi.
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active